Om os - Coshare ApS

Om os

Om

Coshare

Coshare er er en virkosmhed, der er stiftet af mennesker, der har været i branchen i en år-række, med det formål, at hjælpe virksomheder med at optimere brugen af Microsofts samarbejds-produkter, så de bliver et hjælpemiddel i hverdagen, man har lyst til at bruge snarere end end besværlig dokument-portal, IT-afdelingen siger man skal bruge.

Coshare er en sammentræning af ordene Collaboration og Sharing – og det er lige præcis det vi gør – hjælper med at samarbejde og deling på Microsofts platforme sker så intuittvt og let som muligt, så værktøjerne er et hjælpemiddel, medarbejderne gider bruge.

Coshare har meget stor erfaring i opbygning af samarbejds-platforme på blandt andet SharePoint og Office 365.

Hvad gør vi?

Vi hjælper din virksomhed med at bruge de muligheder Microsofts produkt-portefølje giver. Vi skeler ikke så meget til, hvilken platform I vælger, og har ikke egentlige præferencer – vi vil meget hellere vide, hvordan I kunne tænke jer at samarbejde, og så forsøge, at få de muligheder SHarePoint og Office 365 giver til at dække jeres behov.

Vi mener, at man som udgangspunkt skal anvende Microsofts produkter som de er skabt uden for mange tilretninger. Vi har mange års erfaring med at lave dokument-håndtering, intranet, samarbejdsportaler og lignende og ved derfor – ud fra jeres krav, hvad det er man kan – og specielt hvad man ikke kan.

Strategi

Vi har en klar strategi for CoShare, og den er ret enkelt: Vi vil hjælpe virksomheder til, at vælge den rette Microsoft-platform til samarbejde, så systemer bliver et hjælpemiddel i hverdagen snarere end en klods om benet, man skal anvende.

Derudover mener vi, at det skal være sjovt at gå på arbejde, og at medarbejderne skal udvikle sig, og vi gør derfor en dyd ud af, at konsulenterne sætter sig ind i de nyeste teknologier, der ligger omkring samarbejde i Microsofts sky. Vi har derfor en bred viden om Office 365, Azure, Teams, SharePoint og mange andre teknologier.

Vi samarbejder med

Vi sidder til huse i dejlige omgivelser i Lyngebækgård i Nordsjælland. Her har vi sammen med dygtige samarbejdspartnere etableret et kompetancecenter inden for IT. Vi har kaldt det L12. Derved opnår vores kunder at kunne udnytte “One Point of Contact”, samtidigt med at vi som virksomheder hver især fokuserer på det vi er allerbedst til. Konceptet har været en stor succes hos mange af vores kunder.

Kontakt